• Home
  • مانی پارس ماد در صفر و یک

مانی پارس ماد در صفر و یک

مانی پارس ماد در صفر و یک

این مسابقه؛ یک مسابقه بین استارت آپ هاست که سه شنبه ها حدود ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش میشود. شرکت مانی پارس با دموی محصول خود با عنوان مانیشا(سامانه آموزش سواد مالی و مشاوره بانکی) در این مسابقه شرکت کرد و از دو مرحله این مسابقه صعود نمود و مرحله سوم به نظر بیننده ها در مورد محصولات ما بستگی خواهد داشت.

ایده اصلی مانیشا آموزش سواد مالی و مشاوره خدمات بانکی و مالی است. ما در سامانه مانیشا برای اینکه کمک کنیم سطح سواد مالی بیشتر شود با انجام آزمون سواد مالی و ارائه محتوهای مختلف و همینطور طراحی فرآیند انتخاب چگونگی توسعه سواد مالی؛ به ارتقاء سطح سواد مالی کمک می کنیم. و با توجه به چالش جامعه با انواع خدمات و محصولات بانکی و با توجه به تجربه و کار پژوهشی که در خصوص نیاز جدی افراد به دریافت مشاوره خدمات بانکی داشتیم؛ بخشی از محصول به ارائه مشاوره از طریق مشاورانی که فرایندهای آموزشی مشاوره بانکی مانی پارس را طی کردن و حداقل 15 سال تجربه کار بانکی در سطح شعبه و بعنوان رئیس شعبه داشتند؛ خواهد پرداخت.

داوران مسابقه اعتقاد داشتند که هر کسی تو بانک یه آشنا دارد و نیازی به مشاوره بانکی وجود ندارد. اما اعتقاد داریم که این نیاز بسیار جدی است. نظر شما چیست؟ شما به مشاوره کارشناسان و مدیران خبره و با تجربه بانکی نیاز دارید؟ یا خیر؟

لطفا نظرات خود را از این طریق با ما در میان بگذارید.

به زودی مشاوره خدمات بانکی را از در شرکت مانی پارس دریافت خواهید کرد. برای دریافت خدمات مشاوره اینجا را کلیک کنید.