بلاگ

همایش سواد مالی از مدرسه تا بازار

حضور شرکت مانی پارس در نمایشگاه و همایش سواد مالی سازمان بورس

شرکت مانی پارس در همایش سواد مالی ، از مدرسه تا بازار شرکت کرد هدف همایش توسعه فرهنگ سرمایه گذاری

ادامه مطلب
دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان

کنشگری فعالان حوزه کودک و نوجوان و تدوین نظام نامه تولید و مصرف محصولات رسانه ای جمعی ( فیلم و انیمیشن )

کنشگری فعان حوزه کودک و نوجوان و تدوین نظام نامه تولید و مصرف محصولات رسانه ای جمعی ( فیلم و انیمیشن )

ادامه مطلب

سواد مالی و اقتصاد خانواده

بقای فرد و جامعه، ارتباط مستقیمی با اقتصاد دارد. سواد مالی آگاهی، دانش، مهارت، نگرش و رفتارهای ضروری و لازم برای تصمیم گیری‌های مالی را در اختیار فرد قرار می‌دهد تا نه تنها بقای خود را تضمین کند بلکه بتواند به رفاه شخصی نیز دست پیدا کند

ادامه مطلب

سواد مالی، مهارتی برای آسودگی خیال

داشتن آسودگی خیال در زندگی، از جمله خواسته‌های اولیه هر خانوار اقتصادی به شمار می­‌رود. رسیدن به این سطح و کاهش دغدغه­‌مندی­، ارتباط تنگاتنگی با طرز فکر و نوع عملکرد انسان دارد. امّا نکته مهم در خصوص کاهش دغدغه‌­ها، به نوع مدیریت افراد در مواجهه با مسائل مختلف زندگی باز می‌­گردد.

ادامه مطلب

تاریخچه سواد مالی

سواد مالی از جمله مباحثی است که در سال‌های اخیر نقش و اهمیت آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است. این دانش، که در زمره سوادهای دوازده گانه سازمان ملل نیز قرار گرفته است، جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد خانواده‌ها دارد و تسلط بر آن، نقش مهمی در رفاه خانواده بازی می‌کند.

ادامه مطلب

سمینار بازاریابی خدمات بانکی راهکاری برای توسعه فراگیری مالی

مدیران شرکت مانی پارس در (سمینار بازاریابی خدمات بانکی راهکاری برای توسعه فراگیری مالی) موسسه عالی آموزش بانکداری

ادامه مطلب

حضور شرکت مانی پارس ماد در مسابقه صفر و یک

این مسابقه؛ یک مسابقه بین استارت آپ هاست که سه شنبه ها حدود ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش میشود. شرکت مانی پارس با دموی محصول خود با عنوان مانیشا(سامانه آموزش سواد مالی و مشاوره بانکی) در این مسابقه شرکت کرد و از دو مرحله این مسابقه صعود نمود و مرحله سوم به نظر بیننده ها در مورد محصولات ما بستگی خواهد داشت.

ادامه مطلب

ارزیابی سواد مالی در سطح کشور

شرکت مانی پارس بابهره گیری از تجربه و دانش تیم خود برنده مناقصه ارزیابی سطح سواد مالی کارکنان و مشتریان بانک توسعه تعاون در سطح کشور شد. این کار پژوهشی اولین و بزرگترین پژوهش انجام شده در کشور برای ارزیابی سطح سواد مالی جامعه است.

ادامه مطلب

تولید محتوی آموزشی سواد مالی و اقتصاد خانواده و کودک من

این محتوی شامل راهنمای پدران و مادران و آموزگاران؛ طرح درس؛ بازی؛ و سری داستانها مانی و پولک بعنوان برادر و خواهری که راه یادگیری سواد مالی را پیدا کردن که با استفاده از چارچوب استانداردهای بین الملی سواد مالی و با توجه به فرهنگ ایرانی؛ به آموزش خرج و پس انداز؛ مدیریت بدهی؛ کاریابی و درآمد؛ سرمایه گذاری؛ مدیریت ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی با زبانی شیرین؛ داستانی و بازی گونه برای گروه سنی نوباوه (4+) و نوخوان (7+)یعنی کودکان پیش دبستانی و کلاس اول و دوم دبستان می پردازد. با این وجود کودکان بزرگتر از این سن هم می توانند از آن بهره ببرند.

ادامه مطلب